Select your own language

zondag 6 mei 2012

Zo, mijn post voor Amerika ligt ook klaar www.letterwriters.org Superleuke site is dat! Ik had een leuke envelop geknipt van scrap-papier maar er zat toch iets teveel glitter op om in de brievenbus te gooien hihi. Nu heb ik de achterkant van het papier gebruikt en nu zit het glitter dus aan de binnenkant. Ook leuk toch? ;)
Ik heb alweer 2 enveloppen klaarliggen die straks op de bus gaan. Julie is gek op uilen dus heb ik even een uilen envelop in elkaar geknutseld. Ik had ook nog uilen kaarten liggen van Action dus dat pastte er mooi bij. Ook gaat er weer een envelop naar Marlous. Zo nog een envelop klaarmaken voor Amerika. :) Vanmiddag even naar Action. Ik geloof dat die ook open is op deze koopzondag.

4 opmerkingen:

  1. I don't understand a word you wrote but I can see the cute envelope for me and I can't wait to get it! :) Thanks xox

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, yes, I have to translate it in English too I know. :) But, yes the owl envelope is for you.

      Verwijderen
  2. Wat een superleuke blog en wat leuk die envelopjes!! <3

    BeantwoordenVerwijderen