Select your own language

zaterdag 12 mei 2012

Wat leuk om te lezen op de blog van Nicole dat ze blij is met mijn post :)
Dit heb ik van haar gekregen vorige week:
Vandaag weer een leuke vondst gedaan...Een zak vol oude postzegels uit allerlei landen. Leuk voor mijn mail art!
Ik heb 2 mail art enveloppen klaargemaakt voor Corrine en Karen in Amerika. Ik heb er ook zelfgemaakte mail art kaarten ingedaan.
Zoals deze...met een foto erop van mezelf haha. Ik heb gewerkt met blow-pennen. Die zijn erg leuk en nu te koop bij op de speelgoed afdeling van Blokker of bij Intertoys.
Achterkant van de enveloppen. Gemaakt van scrappapier. De "vlekken" heb ik erop gespoten met blow-pennen. Het zijn nog magische blow-pennen ook want je spuit erop met zoals hier paars, dan krijg je blauw . En als je rood erop spuit en je gaat eroverheen met een witte blow-pen krijg je geel ;)
Ik heb ook weer post ontvangen vandaag. Dit keer een leuke kaart van Renate met lekkere thee erbij. 
En...ik heb vandaag een postbus aangevraagd!! Ik zet het postbusnummer z.s.m. op mijn blog. Dit zijn nog wat grappige knutsels die ik vorig jaar gemaakt heb. Alleen het hoofd van mijn dochter is elke keer hetzelfde, de rest is eraan geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten